سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین مرکز اشتغال حمایت شده مددجویان بهزیستی‌ در مشهد افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مرکز اشتغال حمایت شده مددجویان بهزیستی برای ایجاد اشتغال برای معلولان و جامعه هدف بهزیستی در مشهد راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، پور یوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود :  بحث توانمند سازی مددجویان شعار اصلی اداره کل بهزیستی است که امسال و سال گذشته در قالب نهضت مانا در استان استارت زده شده است و امیدواریم با اجرای این طرح در بحث اشتغال مددجویان به هدف خود برسیم.

وی در خصوص روش SE گفت : روش se یا اشتغال حمایت شده یک مدل از اشتغال است که برای افراد با معلولیت شدید مناسب است ؛ این روش باعث سرعت بخشیدن حضور افراد دارای ناتوانی های مختلف در محیط کار و جامعه می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در مورد خدمات ارائه دهنده در مراکز se یا همان اشتغال حمایت شده گفت : در این مرکز ۶ مرحله طی می شود تا مددجو به اشتغال پایدار برسد ؛ بدین صورت که نخست معلول توسط مراکز بهزیستی به این مراکز ‌معرفی شده و مورد ارزیابی و مشاوره توسط مرییان قرار می گیرد ؛ سپس آموزش کارافرینی می بینند و پس از آن با کمک بخش صنعت ، متناسب با ظرفیتشان برای آنها شغل مناسب پیدا می شود و سپس قرارداد بسته می شود و‌مرحله آخر هم پایدار کردن اشتغال آنها است.

پور یوسف افزود : تعهد اشتغال ما در سال ۹۷ ،۳هزار و ۹۰۰ مددجو در استان است که در سه ماهه نخست امسال۱۷۰۰ نفر از این افراد مشغول بکار شده اند.

انتهای پیام // ف. ف
 
 


افتتاح مرکز اشتغال حمایت شده مددجویان بهزیستی‌ در مشهد

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به نظر من مرکز seبدرد نمی خوره
علی ارحمی
۰۸:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام وخسته‌نباشید تمنا دارم حمایت وکمک کنید میخام اشتغالزایی کنم ودر شروع حداقل 5 مددجو شاغل شوند در معرقکاری مهارت بالایی دارم اینکار درتوان اکثر مددجویان هست خاهشا بیاین ازنزدیک کارمو ببینید مطمئنم مورد تائید شما قرار میگیرد وبا گسترش کار میتونم بیش‌از 10 مددجو را حتی درمنزل خودش مشغول بکار و مدیریت کنم که ماهانه بیش‌از یکمیلیون‌و پانصدهزار درآمد داشته باشند در کمپوزیت ودیگر صنایع دستی هم تخصص دارم اجرکم عندالله
علی ارحمی
۱۹:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام وخسته‌نباشید
تشکر ازین حرکت مثبت و مفیدتان .
من نیازی به معرفی شغل ندارم خودم کارآفرینم واکنون به پرورش وتکثیر حشرات صنعتی و پرورش جوجهٔ‌بوقلمون گوشتی مشغول بکارم ولی درحد تعداد اندک تصمیم دارم کارمو گسترش بدم که چندتا مددجوی دیگه هم شاغل بشند خاهشمندم بیاین کارهای انجام شده رو ببینید ودر راستای گسترش و اشتغالزایی کمک و راهنمایی کنید انشاالله بتونم حداقل 5نفرو شاغل کنم