سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار:

۳۰۰۰ دستگاه کامیون در منطقه آزادچابهار واگذار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: بزودی سه هزار دستگاه تریلر و کشنده برای توسعه امور حمل و نقل و تقویت بندرشهید بهشتی این شهرستان از طریق منطقه آزاد به متقاضیان و شرکت‌های حمل و نقل واگذار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار  در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح‌های منطقه آزاد چابهار  اظهار داشت: پنج واحد تیرپارک در محور ارتباطی چابهارـ خاش ـ. نهبندان ـ. گناباد و مشهد مجموعاً در ۲۰ هکتار ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: با واگذاری این کامیون‌ها در فاز نخست ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری و برای ۱۲ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی گفت: کلنگ زنی پروژه احداث مرکز نظارتی و ساختمان اداری مانیتورینگ محموله‌های ترانزیتی، صادراتی و صادرات مجدد از منطقه آزاد چابهار به سمت بازار‌های هدف علاوه بر توسعه حمل ونقل موجب اشتغال زیادی می‌شود.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی در زمینه زیربنایی و ترانزیت، تولید و پرورش گل و میوه، تولید پوشاک و پرورش تمساح گاندو کلنگ زنی و افتتاح شد که نشان از پویایی و نشاط حضور سرمایه گذاران در این منطقه است.

وی کلنگ زنی بزرگ‌ترین گلخانه هیدروپونیک ایران با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون یورویی در منطقه آزاد چابهار را از طرح‌های بزرگ ملی عنوان کرد و افزود: در این مجتمع ۱۲۰ هکتاری گلخانه انواع گل، صیفی جات و میوه‌های خارج از فصل کشت می‌شود.

وی ادامه داد: در این مجتمع گلخانه‌ای با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و بهره گیری از متخصصان اروپایی و کشور هلند محصولات مورد نظر تولید و پرورش داده می‌شود.

وی اشتغال سه هزار نفری در این مجموعه گلخانه‌ای را یکی از امتیازات برای حل قسمتی از مشکلات اشتغال عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کلنگ احداث مرکز پرورش تمساح با هدف جلوگیری از انقراض نژاد بومی تمساح پوزه کوتاه و راه اندازی صنایع مرتبط با آن از دیگر طرح‌های مهم است که با ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در پنج هکتار اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: بزودی سه هزار دستگاه تریلر و کشنده برای توسعه امور حمل و نقل و تقویت بندرشهید بهشتی این شهرستان از طریق منطقه آزاد به متقاضیان و شرکت‌های حمل و نقل واگذار می‌شود.

وی به کلنگ زنی احداث مجتمع تولیدی مواد غذایی و پوشاک با عنوان سپید پلاست و افتتاح واحد تولیدی پلاستیک، دوخت و بسته بندی اشاره کرد و افزود: این واحد تولیدی توسط سرمایه گذار کشور پاکستانی انجام شده است.

انتهای پیام/ع

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

برچسب ها: منطقه آزاد ، حمل ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.