سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس مركز حراست وزارت كشور در دیدار استاندار قم:

صيانت از حقوق مردم از سياست های مهم وزارت كشور است

شوشتری گفت:صيانت از حقوق مردم از سياست های مهم وزارت كشور و اداره كل حراست استانداری ها بازوی اجرايی تحقق اين امر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ به نقل روابط عمومی استانداری قم،ابراهيم شوشتری،رئيس مركز حراست وزارت كشور  امروز در سفر به قم با صادقی، استاندار قم دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار صيانت از حقوق مردم را از سياست های مهم وزارت كشور عنوان كرد و گفت: اداره كل حراست استانداری ها بازوی اجرايی وزارت كشور در تحقق اين سياست ها هستند.

صادقی، استاندار قم در ديدار ابراهيم شوشتری رئيس مركز حراست وزارت كشور، طی سخنانی با اشاره به تدوين منشور حقوق شهروندی از سوی دولت تدبير و اميد اظهار کرد: احقاق حقوق مردم در ادارات دولتی كه بخشی از اين منشور است، نيازمند عزم جدی و اراده ی مديران و كارمندان دولت است.


وی با بيان اينكه حراست دستگاه های اجرایی نقش اساسی در صيانت از حقوق مردم دارند افزود: بايستی يازخورد خدمات قابل ارائه در ادارات دولتی از مردم گرفته شود و برای اصلاح نقاط ضعف تلاش شود.


استاندار قم همچنين وظيفه ی اداره ی حراست دستگاه ها در كاهش تخلفات اداری را مورد توجه قرار داد و افزود: ارائه ی راهنمايی و مشاوره به كاركنان در فضای صميمی و دوستانه می تواند به ارتقای خدمت رسانی و كاهش مشكلات حقوقی منجر شود.


گفتنی است ديدار با معاونين استاندار قم و بررسی روند انجام ماموريت های كاری در حوزه ی حراست از ديگر برنامه هایي رئيس مركز حراست وزارت كشور در سفر به قم است.

انتهای پیام/ش

ابراهیم شوشتری در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.