سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدبه انتشار عکس سازه سیمرغ

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به خبر بیرون کشیدن نماد پهپاد آمریکایی RQ170 از میان مجسمه سیمرغ در بوستان وفا واکنش نشان داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در گفتگوی اختصاصی با گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت: معاونت فرهنگى و اجتماعی سابق شهرداری ساخت سازه سیمرغ حدود یک سال و نیم گذشته سفارش داده شده بود که این پروژه حدود دوماه است که در حال نصب می باشد.

هادی بختیاری افزود: در طراحی سازه در انگشتان این سیمرغ یک پهباد آمریکایی دیده می شود که با برخی از انتقادها مطرح شد نسبت به جنبه هنری زیبا شناختى و معنایی آن قرار بر این شد که برای بودن و یا عدم وجود پهباد در سازه کارشناسان هنری موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وى تصریح کرد: سفارش دهنده که معاون فرهنگى سابق شهرداری بوده است در صحبت‌ها فضایی را ترسیم کرده بود که این سازه ساخته شده است و حالا این پهباد از سازه جدا شده که چنین چیزی اصلا صحت ندارد و هنوز سازه در حال آماده شدن است.

معاونت فرهنگى و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: هنرمندان به طراحى این موضوع انتقاداتی داشتند که بودن پهباد در این سازه زشت و بودنش اصلا به چشم نمی آید و ترکیب جالبی ندارد.

بختیاری گفت: شهرداری، چون متولی ساخت این سازه است دستور کارشناسی و بررسی بیشتر را داده و مطمئناً مدیریت جدید با کاری که زشت و بدترکیب باشد اجازه اجرا نخواهد داد.

وى تصریح کرد: متاسفانه انتشار دهنده این خبر اینطور گفته که مدیریت و شورای شهر جدید و شورای شهر در پی یک سیاست خارجى بوده و می خواهد باعث خوشحالی ترامپ شود و مواردی دیگر که از محدوده اخلاق خارج است و به نوعی یک تصور غلط را حمایت می کرد.

هادی بختیاری افزود: مطمئن باشید اگر از نظر کارشناسی وجود این پهباد لازم باشد نصب میشود و اگر کارشناسان تایید کنند وجه خوبی ندارد و معنای و مفهومی به مخاطب القا نمی شود تایید نمی کنیم.

وى گفت: دغدغه مدیریت شهری و شورای شهر این است که کار خوب انجام شود و اگر قرار بر کار ضعیف باشد اصلا انجام نشود بهتر است.

انتهای پیام//ا. آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.