سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه 7میلیاردی معین اقتصادی ریگان

فرماندار ریگان گفت:معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان ۷۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری گفت :معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان اقدام به فعالیت‌های عمرانی در شهرستان ریگان نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از محرومیت‌هایی که در شهرستان ریگان وجود داشت واهالی شهرستان با ان دست وپنجه نرم می‌ کردند مشکل بیمارستان شهرستان بود که معین اقتصاد مقاومتی جهت تکمیل بیمارستان ریگان ۴۰ میلیارد ریال هزینه کرد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ریگان با ۹۰ درصدپیشرفت فیزیکی وزیر بنای ۳۰ هزار متر مربع در شهرستان در حال ساخت می‌باشداظهار کرد :با توجه به اینکه شهرستان ریگان کانون بحران ریزگرد‌ها در کشور می‌باشد آسفالت معابر شهر ریگان در اولویت‌های کاری ما قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ۷۰ درصد معابر شهر ریگان خاکی می‌باشد که با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال توسط معین اقتصاد مقاومتی ۶۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است که هنوز ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر ریگان نیاز می‌باشد.

فرماندار ریگان از ساخت ۲ واحد آموزشی توسط معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان خبر داد وبیان داشت: برای ساخت این مدارس ۱۵ میلیارد ریال توسط معین اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

باقری تصریح کرد :معین اقتصاد مقاومتی نیز در زمینه اشتغال‌های خرد خانگی نیز برنامه‌هایی در دستور کار دارد که به زودی در شهرستان عملیاتی خواهد شد.

وی بیان داشت: امید است در آینده نزدیک معین اقتصاد مقاومتی نسبت به احداث کارخانه لاستیک در این شهرستان نسبت به اشتغال افراد جویای کار در شهرستان برنامه ریزی خواهند نمود .

شهرستان ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد که ضریب محرومیت در این شهرستان ۹ می‌باشد.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.