سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از نیم میلیارد تومانی کمیته امداد برای تسهیل ازدواج مددجویان

کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان بیش از ۵۶۷ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت‌کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان استان هرمزگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان بیش از ۵۶۷ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج در سه ماه امسال به مددجویان پرداخت کرده است.
وی گفت: این مبلغ به ۲۳۰ زوج زیر پوشش کمیته امداد استان هرمزگان در سه‌ماهه نخست سال ۹۷ پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام (ره) فراهم آوردن شرایط ازدواج فرزندان مددجو و ازدواج مجدد زنان بی‌سرپرست خانوار است.

 

علی الهیاری افزود: شش میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران نیازمند استان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به خانوار‌های تحت حمایت است گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای، برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های ازدواج آسان باهدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر خدمات کمیته امداد به زوج‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۸۵۰ زوج تحت حمایت در انتظار دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج هستند گفت: تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، افراد پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج از این نهاد به صفر برسد.

انتهای پیام/ر


کمک کمیته امداد برای تسهیل ازدواج مددجویان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.