سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره در زنجان

موسس نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره زنجان از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این هنرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ فغفوری موسس نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره زنجان گفت: نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره زنجان با شعار «مهارت آموزی، تدبیر امروز، آسایش فردا» برای سال تحصیلی ٩٨-٩٧ از بین علاقمندان ثبت نام می‌کند.

فغفوری با اشاره به اینکه هنرستان سوره غیردولتی است و با حمایت اساتید باسابقه و هنرمندان برتر استان برای سال تحصیلی ٩٨-٩٧ در پایه دهم و یازدهم ثبت نام می‌کند، گفت: این هنرستان در رشته‌های موسیقی، پویانمایی (انیمیشن)، فتوگرافیک، صنایع دستی، معماری داخلی، تصویربرداری، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه و طراحی دوخت ثبت نام می‌کند.

وی بیان کرد که ظرفیت پذیرش در این هنرستان ٤٥ نفر است و شرط معدل بالای ١٨ و مصاحبه با دانش آموز و اولیاء از شرایط ثبت نام در این هنرستان می‌باشد.

موسس نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره از برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و ساعات اضافه برای دروس مهم در برنامه هفتگی خبر داد و گفت: در این هنرستان از هنرمندان متعهد و معلمان خردمند و آگاه به علم روزجهت ارتقای سطح کیفی آموزشی استفاده خواهد شد.

فغفوری با اشاره به اینکه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی جامع جهت ادامه تحصیل هنرجویان در دانشگاه‌ها ارائه خواهد شد، گفت: برگزاری اردو‌های فرهنگی و بازدید از موزه‌ها و نمایشگاه‌ها به فراخور مواد درسی هر رشته و برپایی نمایشگاه آثار فردی وگروهی و کارگاه‌های علمی و هنری در طول سال تحصیلی از تاکیدات این هنرستان است.

علاقمندان برای ثبت نام به زنجان، کوچمشکی، مابین چهارراه اول و دوم، ساختمان زبانسرای ایران زمین (شیفت صبح) مراجعه و یا با شماره‌های ٠٩١٩١٤١٨١١٥ و ٣٣٤٧٨١١٥ تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/ع

شروع ثبت نام نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران با ظرفیت ۴۵ نفر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.