سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع 36 میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش اشتغال زایی استان زنجان

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: 36 میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش اشتغال زایی استان توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ خداوردی معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اعلام اینکه رقم بودجه اختصاص یافته به استان زنجان در حدود 394 میلیارد تومان برای سال 97 است گفت : میزان اعتبارات استانی 125 میلیارد و 500 میلیون تومان و میزان اعتبارات ملی 52 میلیارد و 800 میلیون تومان می باشد.

خداوردی با بیان اینکه درآمد مربوط به بخش نفت برای استان زنجان، 77 میلیارد و 400 میلیون می باشد، افزود : بودجه مربوط به نفت، براساس قانون، تنها در مناطق محروم استان قابل توزیع است که شامل خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم است؛ همچنین بخشهایی از شهر زنجان و یک دهستان در ابهر نیز مشمول بودجه حاصل از درآمدهای نفتی کشور هستند.

وی گفت: در روزهای اخیر 20 میلیارد و 300 میلیون تومان نیز به مبلغ اعتبارات استانی اضافه شد .

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: به منظور کاهش بیکاری، 20 درصد از اعتبارات عمرانی به ایجاد اشتغال اختصاص یافته است که بر این اساس 36 میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش اشتغال زایی استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 

20 درصد بودجه عمرانی استان زنجان به موضوع اشتغال اختصاص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.