سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل درمان تامین اجتماعى تهران خبر داد

افتتاح ٢ بیمارستان تامین اجتماعى در سال ۹۸

عدلی با اشاره به راه اندازى چند بخش و مرکز درمانى در هفته اخیر از افتتاح ٢ بیمارستان جدید تامین اجتماعى در سال ٩٨ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عدلى مدیرکل درمان تامین اجتماعى استان تهران در مراسم افتتاحیه اتاق عمل لیزیک چشم بیمارستان لبافى نژاد گفت: بیمارستان لبافى نژاد در ٢ رشته ارولوژى و چشم پزشکى به مردم کشور و بیمه شدگان تامین اجتماعى خدمت رسانى مى کند.

وى ادامه داد: سیاست تامین اجتماعى به طور کلى این است که در بیمارستان هاى ارجاعى بهترین و به روزترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهد و به همین دلیل یکى از بهترین هتلینگ هاى بیمارستانى در کشور به بیمارستان لبافى نژاد اختصاص دارد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعى استان تهران از راه اندازى چند بخش و مرکز درمانى در هفته اخیر که هفته تامین اجتماعى نامگذارى شده است، خبر داد و گفت: در هفته جارى اورژانس بیمارستان اسلامشهر شهریار افتتاح شد.

راه اندازی بیمارستان جدید ٥٠٠ تخت‌خوابى فیاض بخش

وى با اشاره به ٢ پروژه بزرگ درمانى تامین اجتماعى گفت: تا نیمه دوم سال آینده بخشی از بیمارستان جدید ٥٠٠ تختخوابى فیاض بخش که شامل تمام بخش هاى تخصصى و فوق تخصصى است راه اندازى مى شود؛ همچنین بیمارستان هدایت که مرکز ارجاع زنان است افتتاح خواهد شد.

عدلى یادآور شد: در بیمارستان لبافى نژاد بخش قلب، آنژیوگرافى و آنژیوپلاستى نیز در بیمارستان جدید فیاض بخش راه اندازى مى شود تا در کنار بیمارستان شهید لواسانى به مردم در زمینه مشکلات قلبى خدمت رسانى کنیم.

انتهاى پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.