سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه بازی‌های هوشمند قرآنی به کودکان استثنایی در حرم رضوی

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت رضوی ۴ بازی هوشمند با محوریت آموزش قرآن کریم به کودکان استثنایی در حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: آیات قرآن توسط 4 بازی هوشمند با عناوین «معراج»، «کوثر»، «نور» و «کتاب مصور هوشمند» به کودکان آموزش داده می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این بازی‌ها بر اساس بهره‌هوشی، مشخصات ظاهری، جسمی و با استفاده از اصول و استاندارد‌های جهانی طراحی شده است،تصریح کرد: مخاطب این بازی‌ها کودکان روشندل، اوتیسم و سندروم دان هستند.
 
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه بازی معراج ویژه کودکان سندرم‌دان طراحی شده است گفت: کودکان در این بازی با تمرین و تکرار سوره قدر را فرا می‌گیرند.

حجت الاسلام مهدی شجاع افزود:بازی «نور» ویژه کودکان روشندل و «کوثر» ویژه بیماران اوتیسم اجرا می‌شود .در بازی نور، کودکان با حس لامسه آیات سوره نور و در بازی «کوثر» تلاوت سوره کوثر را آموزش می‌بینند و در بازی «کتاب مصور هوشمند» نیز آیات قرآن به صورت سه بعدی برای کودکان به نمایش گذاشته می‌شود.


انتهای پیام//ف.ن


آموزش آیات قرآن به کودکان استثنائی با استفاده از بازی‌های هوشمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.