سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش سن استفاده از سیگار به زیر ۱۳سال

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش سن استفاده از مواد مخدر و سیگار به زیر ۱۳سال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیراحمد اخوان دیروز در نخستین مجمع سلامت شهرستان اصفهان در خصوص مجامع سلامت اظهار داشت: استانداران و فرمانداران تا ۶ماه آینده باید گزارشی از عملکرد خود در حوزه سلامت به وزارت کشور ارایه دهند.
این مقام مسوول تاکید کرد: ما در هر رده و مسولیتی باید سلامت مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهیم و دغدغه ای جز بیماری نداشته باشیم.
اخوان بحث سلامت را موضوع روز دنیا دانست و افزود: خیرین کمک بزرگی به ما می کنند.
وی با اشاره به زلزله کرمانشاه، گفت: اگر کمک و هم فکری خیرین نبود، الان با مشکلات زیادی روبرو بودیم.
این مقام مسوول از خیرین به عنوان ولی نعمتان ما یاد و خاطرنشان ساخت: وقتی بحث از خیرین می شود، ذهن همه به سمت کمک مالی می رود در حالیکه ما امروز به خیرین سلامت محوز نیاز داریم.

اخوان همچنین به پلاک گذاری اقدامات ارائه شده از سمت خیرین اشاره و اذعان کرد: این کار باعث ماندگاری خدمت آنها با نام خودشان می شود.
وی از اجرای موفقیت آمیز طرح سرای محلات در تهران خبر داد و افزود: در این طرح بانوان و کودکان را جمع و فعالیت های پژوهشی انجام دادیم.
معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: تصمیم گیری در محلات باید جای خود را به تصمیم گیری از بالا بدهد.

اخوان در ادامه از افتتاح ۶۱ مرکز سرای محلات در شهرستان اراک خبر داد و افزود: سلامت آنی حرف امروز و فردا نیست بلکه موضوع سلامت نسل های آینده است و باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.
وی همچنین از کاهش سن استفاده از مواد مخدر و سیگار به زیر ۱۳سال اشاره کرد.
معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در پایان خاطر نشان ساخت: هرکجا که تصمیم به استفاده و همکاری مردم گرفتیم موفق ظاهر شدیم.

انتهای پیام/ س

برگزاری مجمع سلامت شهرستان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.