سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای اجرای طرح پیشرفت و آبادانی مناطق محروم کشور

راه اندازی نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد، گفت: امیدواریم گام موثری در جهت رفع محرومیت شهرستان با این اقدام برداشته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت کشور در سال ۹۵ مبنی بر شناسایی شهرستان‌های محروم کشور، شهرستان نورآباد از لرستان به عنوان پایلوت محرومیت انتخاب شد.

وی افزود: سال گذشته بازدید‌هایی از شهرستان توسط مسوولان استانی و کشوری انجام گرفت که در نهایت به انجام طرحی به‌عنوان طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان نورآباد منجر شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد، بیان داشت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی بتوان گام موثری در جهت رفع محرومیت حوزه‌های مختلف شهرستان نورآباد برداشت.

خجسته‌پور افزود: چارت تشکیلاتی و سازماندهی دستگاه‌ها انجام شده و وظایف هر یک به‌طور کامل مشخص گردیده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توسعه و آبادانی شهرستان نورآباد، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های مردمی و بنیاد برکت به‌عنوان سه ضلع یک مثلث در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/د

نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان نورآباد راه‌اندازی شد

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.