سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: تمایل به کسب قهرمانی سوپرجام در زمین فوتبال را داشتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم کسب اولین جام در شروع فصل را تبریک می گویم اما من دوست داشتم که این قهرمانی را در زمین فوتبال بدست می آوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام و موضع گیری باشگاه استقلال درباره این موضوع گفت: من هنوز به طور رسمی اطلاعات درباره این بازی بدست نیاوردم چرا که از صبح تا الان مشغول کار و تمرین هستیم و با هیچ کس از باشگاه صحبتی نداشتم و این موضوع را از شما و همکارانتان شنیدم. ما خودمان را آماده سوپرجام کردیم و برنامه ریزی لازم هم برای این بازی کرده بودیم و اینکه چرا استقلال نخواسته بازی کند قصد ندارم وارد این بحث شوم. و این مسئله به خودشان مربوط است و از این به بعد آماده شروع فصل هجدهم می شویم. البته به بازیکنانم کسب اولین جام در شروع فصل را تبریک می گویم اما من دوست داشتم که این قهرمانی را در زمین فوتبال بدست می آوردیم. 

شفر باید بداند که بازی سوپرجام در ایران است 

او درباره اینکه باشگاه استقلال خواستار تغییر زمان بازی سوپرجام بود و این باشگاه درخواست بازی در پایان نیم فصل یا برگزاری این بازی در آلمان را داده بود، گفت: به طور مثال سال بعد بازی می کردیم؟ در آلمان؟ می توانستیم حتی در آمریکا یا روسیه هم بازی کنیم اما بازی سوپرجام ایران است.شاید شفر این طور دوست داشته باشد که در کشور آلمان بازی سوپرجام برگزار شود اما سوپرجام در ایران است. 

تنها زمان بازی سوپرجام روز جمعه بود 

برانکو درباره اینکه اگر سازمان لیگ برتر پیشنهاد برگزاری بازی سوپرجام در بهمن ماه را بدهد، موافق این زمان است، بیان کرد: نه نمی شود در زمان دیگری این بازی را برگزار کرد چرا که دیگر زمانی نیست و لیگ قهرمانان آسیا و جام ملتهای آسیا را پیش رو داریم و تنها زمانی که ممکن بود همین روز جمعه بود. چرا استقلال مایل بود که این بازی عقب بیافتد؟ دیگر این موضوع مشکل ما نیست. 

بازی سوپرجام قبل از شروع لیگ برتر برگزار می شود 

سرمربی پرسپولیس  بیان کرد: به طور معمولی بازی سوپرجام را عقب نمی اندازند و این بازی قبل از شروع لیگ برتر انجام می شود اما استقلال انصراف داد. البته ما می خواستیم جوانمردانه ، به صورت ورزشی و در زمین فوتبال قهرمان شویم و فرار از مسئولیت نمی کنیم. 

توصیه حرفه ای ام به امیری این است که به تمرینات بازگردد 

او درباره اینکه چقدر امیدوار به ماندن امیری است و چه توصیه ای به این بازیکن می کند، گفت: توصیه حرفه ای  ام این است که امیری سریعتر به تمرینات برگردد و حتی در زمان استراحت هم باید تمرین کند. البته نه فقط وحید امیری که بازیکن بزرگی است بازیکنان حرفه ای هم در زمان استراحت یک ساعت تمرین می کنند. 

برانکو درباره اینکه وحید امیری پیشنهاد 6 میلیاردی از کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و آیا اگر این پیشنهاد خودش داشت تمرین می کرد، گفت: این موضوع را نمی دانم اما من سر تمرین می آمدم  و امیری تا زمانی که تکلیفش مشخص شود بهتر است در تمرینات حضور یابد. 

کادر بازیکنان ما تکمیل است 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت جذب بازیکن جدید گفت: کادر بازیکنان خود را تکمیل کردیم و باید ببینیم که در نیم فصل چه اتفاقی رخ می دهد و اکنون نیازی به بازیکن جدید نداریم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: برای بازی های لیگ هجدهم آماده می شویم و در آماده سازی قرار داریم و در اولین هفته صد در صد به آمادگی نمی رسیم اما بعد از 3، 4 هفته به آمادگی مطلوب دست می یابیم. بازیکنان ما در تمرینات انگیزه دارند و همین موضوع باعث خوش بینی من شده است. 


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد

شفر: ما فقط خواستار تغییر زمان سوپرجام بودیم!


انتهای پیام/ 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.