سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود بانوان هندبالیست فارس به دور یک چهارم نهایی امید‌های کشور

بانوان فارسی‌ با شکست سپاهان راهی دور یک چهارم نهایی امید‌های کشور شدند.

علیرضا پاکدل نائب رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی هندبال امید‌های کشور، بانوان فارس، مقتدرانه از سد سپاهان اصفهان گذشتند، افزود: بانوان تیم فارس در بازی مقابل سپاهان اصفهان، ۲۶ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافتند.

رئیس هیئت هندبال فارس گفت: تیم فارس فردا مقابل البرز بازی می‌کنند که در صورت پیروزی، به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت.

وی گفت: مسابقات هندبال بانوان امید‌های کشور از ۲۲ تیرماه با حضور تیم‌های فارس، شاهین شهر، همدان، اصفهان، ملایر، آدربایحان غربی، تهران، بافق، کرمان، سنندج، البرز، قم، گچساران، قزوین و فولاد مبا که سپاهان در ۴ گروه به میزبانی اصفهان آعاز شده است.

نائب رئیس فدراسیون هندبال با بیان این که این مسابقات تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد افزود:سطح مسابقات با توجه به حضور تیم‌های حاضر خوب است و نماینده فارس در این مسابقه خوش درخشیدند.

پاکدل گفت: مریم زارعی، سپیده عظیمی، فاطمه غضنفری، شیرین سالاری، فاطمه شاهین پوری، زینب هاشمی، مهدیه نوابی پور، صفورادلیرور، کیمیاطالبی، فاطمه عبدالهی زهراشعوری مریم عبدالهی، زهراداداللهی، لیلا باقری، دنیاسقایی و مرضیه طاهری بازیکنان تیم شیراز در این رقابت‌ها هستند و سارا مرادی و فرزانه علیدادی هدایت این تیم را بر عهده دارند.

وی با اشاره به حضور تیم هندبال شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور گفت: امسال تیم‌های شیراز، کازرون و فیروزآباد در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور حضور خواهند داشت.

 پاکدل افزود: با برنامه ریزی مناسب، سال خوبی را برای هندبال بانوان فارس پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

پیروزی تیم هندبال فارس در مقابل سپاهان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.