سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۶۱ مین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی در ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و شهر‌های کشور با حضور ۳۱ شهر در ارومیه برگزار می‌شود.

رسول اصغرزاده  رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اعلام خبر برگزاری شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شورای اسلامی کلانشهر‌ها و شهر‌های مراکز استان در ارومیه، اظهارکرد:مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمد‌های پایدار از جمله موضاعات قابل بررسی در نشست فوق است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سومین اجلاس هیئت رئیسه کلانشهر‌های کشور در شهر ارومیه در اجلاس فوق، گفت: سومین اجلاس هیئت رئیسه کلانشهر‌های کشور با موضوع بررسی نقش شورا‌ها در مدیریت کلان و محلی کشور و نیز بررسی موضوعات مهم کلان و محلی در مناطق کشور برگزار می‌شود.

اصغرزاده با اشاره به برگزاری چهار کمیسیون تخصصی در اجلاس، عنوان کرد: کمیسیون‌های تخصصی توسعه و عمران، عوامل موثر بر رونق ساخت و ساز، کمیسیون سلامت و محیط زیست و حمل و نقل و آلودگی هوا، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شهر هوشمند، کمیسیون حقوقی، اقتصادی و درآمد پایدار از جمله کمیسیون‌های مهم و اساسی است که در اجلاس کلانشهر‌ها برگزار و موضوعات مهم نیز در آن از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ شصت و یکمین اجلاس کلانشهر‌های کشور ۲۷ و ۲۸ تیرماه با حضور رؤسای شورا‌های کلانشهر‌های کشور و رئیس شورای عالی استان‌ها در شهر اورمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /م

ارومیه ؛میزبان اجلاس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کشور

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.