سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی منطقه ویژه اقتصادی فارس برای اختصاص زمین بالگرد امداد هلال احمر

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز آمادگی خود را برای اختصاص زمین مورد نیاز آشیانه بالگرد امدادی جمعیت اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نادر طیبی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس ابا اشاره به آمادگی این منطقه برای اختصاص زمین مورد نیاز ساخت آشیانه بالگرد امدادی جمعیت در منطقه ویژه اقتصادی گفت: در صورت تمایل جمعیت هلال احمر فارس به همکاری دو جانبه برای توسعه صنعت گردشگری سلامت در استان فارس آمادگی کامل را داریم.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی شیراز ساخت شهر سلامت به مساحت ۹۰۰ هکتار و با هدف گردشگری سلامت ویژه سالمندان را نیز در دستور کار دارد.

فیض‌اله جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز تصریح کرد: با توجه به انتقال گمرک فارس به منطقه ویژه اقتصادی شیراز و و تسهیل در این زمینه، جمعیت استان برای ایجاد نمایندگی صنایع تولیدی نساجی هلال در منطقه مورد نظر بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با تشریح فرآیند دنبال شده برای ایجاد و توسعه صنعت گردشگری سلامت در استان فارس بوسیله این جمعیت، از آمادگی منطقه ویژه اقتصادی شیراز با جمعیت استان در این خصوص استقبال کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس اجاره بالگرد به منطقه ویژه اقتصادی شیراز را به شرط نگارش و امضاء تفاهم نامه همکاری دانست و اضافه کرد: در این تفاهم نامه، موارد دیگری از جمله همکاری مشترک در راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی منطقه جنوب کشور و آموزش اصول خود امدادی و دیگر امدادی به کارکنان منطقه اقتصادی، قابل اعمال است.
انتهای پیام/ت

اعلام آمادگی منطقه ویژه اقتصادی فارس برای اختصاص زمین بالگرد امداد هلال احمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.