سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحی: براساس قانون پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: با استناد به نامه باشگاه استقلال مبنی بر حاضر نشدن در دیدار سوپر جام، پرسپولیس قهرمان این مسابقه خواهد بود.

سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به انصراف باشگاه استقلال از حضور در دیدار سوپر جام با استناد به قانون بازی با نتیجه ۳ بر صفر به تیم پرسپولیس اعلام شده و جام به سرخ پوشان خواهد رسید. پرونده این دیدار نیز به مسئولان مربوطه ارسال خواهد شد تا در ارتباط با جریمه‌ها نیز تصمیم گیری‌هایی لازم انجام شود.

فتاحی افزود: ما مبنی بر نامه اعلام شده باشگاه استقلال که در آن به زمان دیدار اشاره کرده بودند، استناد کرده و این تصمیم گیری را انجام داده ایم. باشگاه استقلال مخالفت خود را با حضور در دیدار سوپر جام در تاریخ ۲۹ تیر ماه اعلام کرده بود.

وی در ارتباط با روند نتایج دربی پایتخت گفت: درگذشته نیز این اتفاق افتاده بود. نتیجه این دیدار بر اساس قانون اعلام شده و بدون شک در روند نتایج مسابقات نیز تاثیر خواهد گذاشت.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره با شروع مسابقات لیگ برتر هجدهم کشورمان گفت: با کمک هیئت فوتبال استان مشهد درباره با شروع مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا نیز برنامه ریزی‌ صورت خواهد گرفت تا مسابقات با نظم بهتری انجام شود. از تماشاگران نیز می‌خواهم تا در این فصل از فوتبال کشورمان حضور یابند و از فوتبال لذت را ببرند.

فتاحی در ارتباط با جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه مسابقات در فصل گرما یعنی مرداد و شهریور آغاز خواهد شد، تمامی مسابقات پس از اذان مغرب انجام خواهد شد. نور پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی نیز تامین شده است تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد. ورزشگاه نفت مسجد سلیمان مشکلات کوچکی داشت و در دست بررسی است، ورزشگاه غدیر مشکلاتی را داشت و باید این مشکلات با همکاری مسئولان استان خوزستان برطرف شود.

فتاحی در ارتباط با درخواست کی روش برای حضور بیشتر بازیکنان در تمرین‌های تیم ملی فوتبال گفت: کی روش ابتدا ۱۵ روز بعد از لیگ برتر اردو‌های خود را برگزار می‌کرد و حالا بعد از ۲ روز استراحت تمرین بازیکنان با تیم ملی برگزار می‌شود. بنا بر تصمیمی که اتخاذ شده است بازیکنان لیگ برتری باید بعد از انجام مسابقات روز آینده آن به ساختمان پک (محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران) بروند و زیر نظر آن‌ها تمرین کنند.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی در ارتباط با تیم ملی فوتبال و لیگ برتر هجدهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
واقعا خیلی غم انگیز است این همه بی عدالتی
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
خیلی هم عالی هست
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ازین جامهای جعلی با کمک وزارت و فدراسیون کم بدست نیاوردید.تو ایران دولت پشت شماست تو آسیا چکار میکنی ؟؟؟؟؟
بابک
۱۵:۳۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
آخ جون...استقلالی ها قدرت واقعی پرسپولیس رو فهمیدند و ترسیدند بازی کنند...
برد پرسپولیس مبارک همه ی سرخ دلان