سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت آموزان سیستان و بلوچستان در رقابت کشوری حضور یافتند

معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ نفر از مهارت آموزان این استان هم اینک در هجدهمین دوره رقابت‌های ملی مهارت بسر می‌برند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جلیل شهریاری معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: این تعداد مهارت آموز بعد از رقابت با ۷۹۰ نفر از مهارت آموزان سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: هجدهمین دوره رقابت ملی مهارت از ۲۳ تا ۲۸ تیر با حضور ۵۴۴ جوان ماهر از ۳۱ استان کشور در ۳۳ رشته مهارتی در تهران در حال برگزاری است.

وی افزود: راه یافتگان مرحله کشوری سیستان و بلوچستان در رشته‌های نقاشی خودرو، صافکاری، فناوری مد، تبرید و تهویه، جوشکاری، قنادی، جواهر سازی، تعمیر و نگهداری خودرو‌های سنگین، طراحی گرافیک، طراحی و توسعه وب، کاشی کاری و نجاری به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ارتقای فرهنگ مهارت آموزی میان جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی، اهمیت و جایگاه آن در ایجاد شغل به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع از جمله اهداف برگزاری رقابت‌های ملی مهارت است.

وی ادامه داد: برگزیدگان نهایی این دوره به چهل و پنجمین دوره رقابت‌های جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۹ در روسیه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

مهارت آموزان سیستان و بلوچستان در رقابت کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.