سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز برگزاری اردو‌های زیارتی تربیتی مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد اردکان از آغاز برگزاری اردو‌های زیارتی تربیتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان خبر داد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: اردو‌های زیارتی تربیتی مددجویان تحت حمایت باهدف تقویت بنیه اعتقادی و ارزش‌های اسلامی برگزار می‌شود.

محمدرضا خلیلی با اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های زیارتی آموزشی برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود:  ازجمله فعالیت‌های فرهنگی  با رویکرد پرورشی است که هم سو با فعالیت‌های تربیتی آموزشی کمیته امداد زمینه را برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان تحت حمایت را فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های اردویی این نهاد با توجه به نیاز‌های تربیت دینی مددجویان متناسب‌سازی و برگزار می‌شود، افزود: در سال جاری برنامه اردویی برای گروه‌هایی مانند دانشجویان، دانش آموزان، دختران بازمانده از تحصیل، زنان سرپرست خانوار، سالمندان تدارک دیده‌شده است و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۳۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اردکان از مزایای این اردو‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان اضافه کرد: در سال گذشته ۲۵۷ نفر مددجوی تحت حمایت با اعتبارات دولتی و کمک‌های مردم خیر و نوع‌ دوست اردکان به اردو‌های زیارتی آموزشی عتبات عالیات ، مشهد مقدس، قم، شیراز و راهیان نور اعزام شدند.

وی بابیان اینکه مبلغ ۴۶۰ میلیون ریال برای برگزاری اردو‌های زیارتی آموزشی مددجویان تحت حمایت شهرستان اردکان هزینه شده است، اعلام کرد: ۶۷ درصد از اعتبار موردنیاز برای برگزاری اردو‌های زیارتی از محل اعتبارات دولتی و ۳۳ درصد مابقی از محل کمک‌های مردمی و صدقات تأمین‌شده است.

خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۳۳ نفر از مددجویان اعزامی، از مناطق محروم شهرستان بوده‌اند که ۱۳ درصد اردو‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین تعداد ۲۰ نفر از مددجویان، زیارت اولی بوده‌اند که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

انتهای پیام/ی

اردو‌های زیارتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در اردکان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.