سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگروه حقوق شهروندی ارشاد بوشهر فعال شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کارگروه حقوق شهروندی در این اداره کل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر بردستانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: در این کارگروه در زمینه الگوسازی، فضاسازی و مباحثی از این قبیل بیش از پیش تلاش می‌شود تا حقوق شهروندی به عنوان یک حقوق ذاتی هر انسانی و برگرفته از تعالیم اسلامی رعایت شود.

وی بیان کرد: همچنین روند تدوین برنامه‌های حقوق شهروندی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آغاز شده است.

بردستانی اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل و همه آحاد جامعه باید خود را ملزم به رعایت حقوق شهروندی بدانند و مسئولان نیز باید صیانت از حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم دستورالعمل‌های مربوط به این ستاد از جمله برنامه‌های حقوق شهروندی را اجرا، توسعه و ترویج دهیم، زیرا معتقدیم حقوق شهروندی امری است که باید در تمامی سطح‌ها در جامعه جاری شود.

بردستانی ادامه داد: از جمله مهمترین فعالیت‌های کارگروه حقوق شهروندی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و رعایت چارچوب وظایف و ماموریت‌های سازمان صیانت از حقوق شهروندی است.

وی گفت: برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم، حفظ کرامت و آگاه سازی مردم از حقوق و تکالیف به منظور انضباط اجتماعی، پیشگیری از تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم و پیگیری برای برخورد با متخلفان از جمله هدف‌های مهم کارگروه حقوق شهروندی است.

انتهای پیام/م

کارگروه حقوق شهروندی در اداره ارشاد  آغاز بکار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.