سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در المپیاد علمی دانشجویی کشور

مشاور سازمان سنجش گفت: مهلت دریافت کارت شرکت در المپیاد علمی دانشجویی کشور امروز ساعت ۲۴ به پایان می‌رسد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور شامل منتخبان المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 تیرماه 97 در پردیس فنی‌ مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

مشاور سازمان سنجش تاکید کرد: دریافت پرینت کارت شرکت در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه 24 تیرماه 97 از طریق سایت آغاز شده است و تا پایان امروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور با شرکت یک هزار و 182 داوطلب در 23 رشته المپیاد برگزار می‌شود که از این تعداد 356 نفر از طریق المپیاد متمرکز که هم‌زمان با آزمون کارشناسی ارشد سال 97 برگزار شده در این المپیاد شرکت می‌کنند، همچنین 829 داوطلب دیگر نیز از طریق مناطق 10 گانه دانشگاهی در این آزمون حضور دارند.

حمایت بنیاد ملی نخبگان  از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی 

توکلی عنوان کرد: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در نظر گرفته است و 15 نفر اول مرحله نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.