سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه کرامت؛

افتتاح خانه شعر و داستان روحانیون فارس

خانه شعر و داستان طلاب و روحانیون فارس همزمان با شب بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وحید فرجی معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: همزمان با شب بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) خانه شعر و داستان طلاب و روحانیون فارس افتتاح می‌شود که این مراسم با حضور فضلا و روحانیون روز پنجشنبه ۲۸ تیر در موقوفه منصوریه واقع در بلوار مدرس روبه روی فضیلت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام نمایشگاه عکس حرم‌های اهل بیت (ع) در ایران اسلامی برگزار می‌شود که در آن عکس‌های عکاسان زبده کشور از حرم حضرت امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت احمدبن موسی (ع) در آستان احمدی به نمایش در می‌آید.

فرجی با اشاره به اینکه ابتدای دهه کرامت به نام روز ملی دختران نامگذاری شده و این ایام با هفته عفاف و حجاب نیز تلاقی دارد گفت: به همین مناسبت و با همکاری هیئت محبین حضرت زهرا (س) مراسم جشن فرهنگی هنری ویژه بانوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: این مراسم نیز روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۷ در حوزه رهنری فارس واقع در پشت باغ جنت انتهای بلوار فراشبندی جنب موسسه ایثار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از کار‌های هنری ما تولید پوستر هنری یادبود دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی در سال ۱۳۹۷ است که توسط حسین امیدیان‌فر از هنرمندان طراح و گرافیست شیرازی تولید شده و در همین دهه عرضه می‌شود.
انتهای پیام/ر

برنامه‌های دهه‌کرامت حوزه‌ی هنری فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.