سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان مطرح کرد:

ضرورت تبیین منزلت زنان از دیدگاه دین اسلام در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر تبیین جایگاه و منزلت زنان ازدیدگاه دین اسلام در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جمع اعضای ستاد هفته عفاف و حجاب با استناد به آیات قرآن و روایات ائمه معصومین(ع) گفت: در دین اسلام بانوان مقام و جایگاه ویژه ای دارند و در مذهب و مکتبمان باید جایگاه رفیع زنان بیش از پیش تبیین شود.

وی علت بیان روایت "بهشت زیر پای مادران" را نقش سازنده زنان در خانواده ها و مسئولیت تربیتی آنها دانست و افزود: همواره در خانواده هایی که زنان مدیریت صحیح را بر عهده دارند آن خانواده ها موفق هستند.

آیت الله محمدی بابیان اینکه باید از عفاف و حجاب بعنوان اسلحه در برابر استکبار استفاده شود، افزود: حضرت زینب (س) از این اسحله به نحو احسن برای رسوا کردن یزید و اثبات حقانیت حضرت ابا عبدا... و نهضت کربلا بهره گیری کرد.

وی مهمترین رسالت کنونی زنان و دختران جامعه را حفاظت و حراست از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا بیان و تصریح کرد: بانوان باید طوری با افراد بی حجاب برخورد کنند که آنها را متحول و جذب مظاهر اسلامی کنند.

مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان هم در این دیدار یکی از توطئه های دشمنان در دوران کنونی را فروپاشی بنیاد خانواده ها بیان کرد و گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب توانمند سازی ، بستر سازی و تحکیم بنیان خانواده ها است و در این زمینه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همایش بزرگ خانواده در ۵ شهرستان استان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

تأکید بر تبیین منزلت زنان در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.