سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی دشمنان و مستبکران از موج اسلام گرایی درجهان

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: موج اسلام‌گرایی در جهان دشمنان و مستکبران را نگران کرده است. آن‌ها از هر راهی تلاش می‌کنند تا اسلام‌هراسی را ترویج دهند، از این رو جنگ نرم را به راه انداخته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه مدارس حفظ یک ساله قرآن کریم افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از افراد معتقد بودند برای داشتن زندگی خوب باید به کشور‌های مستکبر شرق و غرب وابستگی داشت، اما انقلاب اسلامی مردمی را که در فضای ناامیدی به سر می‌بردند، راهنمایی و قرآن و معارف اهل بیت (ع) را به عنوان راه نجات به آن‌ها معرفی کرد.

وی تصریح کرد: فیلم‌هایی که هالیوود در دستور کار خود قرار داده است، بسیار نگران کننده است. آن‌ها تنها برای مساله توحید بیش از ۲ هزار شبهه را قالب‌های مختلف انیمیشن، کلیپ، فیلم سینمایی و... طراحی و اجرا کرده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان سال‌هاست در موضوعات مختلف شبهه ایجاد می‌کنند، گفت: ما باید از باور‌ها و آرمان‌هایمان دفاع کنیم و این دفاع تنها با انس و الفت با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفربا بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:ما باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور تربیت کنیم، افزود: خوشبختانه امروزه تعداد حافظان کلام الله وحی رو به افزایش است، اما هنوز با افقی که برای کشور پیش بینی شده است بسیار فاصله داریم.

وی تصریح کرد: ما باید راه تشکل‌های قرآنی را در مدارس باز کنیم، اجرای این کار علاقه‌مندی به قرآن کریم را بیش از پیش فراهم می‌کند.
 

انتهای پیام//ح.ص


دفاع از باور‌های دینی با انس بیشتر با قرآن میسر می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.