سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه مرکزی زنجان به جای پیاده راه، طرح ترافیک اجرا می شود

فرماندار زنجان گفت:در منطقه مرکزی زنجان به جای پیاده راه، طرح ترافیک اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ فرماندار زنجان درجلسه شورای اداری استان در مورد اجرای پیاده راه گفت: به دلیل تمرکز مراکز تجاری، خدماتی وخرید درمرکزشهر ضعف های زیر ساختی لازم این منطقه توان حجم انبوه تردد ها ندارد و برای تسهیل و تقویت حمل ونقل عمومی طرح ترافیک در آن منطقه اجرا خواهد شد و بحث اجرای پیاده راه نیست.

عسگری خطاب به مسئولان ارگانها و شهرستان ها برتلاش و همت مسئولان دروضعیت حساس تاکید کرد و افزود: امروزعلاوه بر تلاش وهمت باید از اختلاف ودودستگی ها دوری کنیم.

وی گفت: امروز افزون بر خدمت رسانی باید در کنار مردم باشیم و باحفظ ارتباط تنگا تنگ با مردم به مشکلات معیشتی آنان رسیدگی کنیم وتنها راه مبارزه با تبلیغ نا امیدی در جامعه خدمت رسانی وتلاش است

همچنین در این جلسه احمدی ، نماینده طارم و زنجان درمجلس شورای اسلامی به اعمال تحریم های جدید دشمنان اشاره کرد و افزود: باید از فرصت تحریم استفاده کنیم و با اصلاح مدیریت و همراه کارجهادی و انقلابی زمینه رضایت حداکثری مردم را فراهم کنیم .

همچنین ، وقفچی نماینده زنجان درمجلس شورای اسلامی گفت: خواسته امروز جامعه ازمجلس نظارت است واین وظیفه از مجلس بیشتر انتظار می رود.

وی وضعیت نظارت را درکشور نامطلوب دانست و گفت: باید علاوه بر نظارت، به مناطق کمتر برخوردار بیشتر رسیدگی کرد تا محرومیت زدایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری جلسه شورای اداری استان

برچسب ها: استانداری ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.