وی خاطرنشان کرد: میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری به گونهای که در شان و منزلت ارباب رجوع باشد تشکیل شده است و کارکنان و حتی مدیران مطلع و دارای اختیار برای پاسخگویی سریعتر به ارباب رجوع حضور دارند و دیگر لازم نیست مردم برای انجام کارهای خود در طبقات ادارات سرگردان شوند.
رضایی گفت: تلاش داریم اداره کل منابع طبیعی در مرکز استان و شهرستانها از اولین سازمانهایی باشد که بستر راه اندازی میز خدمت با هدف پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم به عنوان یکی از رسالتها و ماموریتهای اصلی خود را انجام داده باشد.
معاون توسعه برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم استان و افزایش سطح دسترسی به خدمات منابع طبیعی تصریح کرد: بدون شک شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد دایر کردن میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستانها بتواند در نهایت به رضایتمندی عمومی در سطح جامعه منجر شود و مطالبات اداری مردم نیز تسریع یابد.
انتهای پیام/م