سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره ماساژ درمانی در همدان برگزار می‌شود

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همدان از برگزاری دوره ماساژ درمانی در همدان خبر داد و گفت: این دوره با مجوز رسمی فدراسیون پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رشید حیدری مقدم اظهار کرد: هیأت پزشکی ورزشی استان همدان در بخش‌های مختلفی به ورزشکاران و فعالان ورزشی استان همدان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همدان در ادامه از برگزاری دوره ماساژ درمانی در همدان خبر داد و گفت: این دوره با مجوز رسمی فدراسیون پزشکی ایران برگزار می‌شود.

حیدری مقدم خاطرنشان کرد: برای حضور در این دوره علاقمندان باید در دوره پیش نیاز که از تاریخ 30 تیرماه لغایت یکم مردادماه برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت قبولی در این آزمون حق شرکت در دوره ماساژدرمانی را دارند.

وی تصریح کرد: قبول شدگان در آزمون می توانند در دوره اصلی ماساژ درمانی که از ششم لغایت یازدهم مردادماه برگزار می شود شرکت کنند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همدان تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام آنلاین و اینترنتی به http://amouzesh.ifsm.ir/Group.aspk/ مراجعه نمایند و با پر کردن فیلدهای موجود در سایت و بارگذاری عکس پرسنلی و پرداخت الکترونیکی در سایت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به دفتر هیات پزشکی واقع در خیابان پاستور جنب استادیوم قدس مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 38256310 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ د

دوره ماساژ درمانی با مجوز رسمی فدراسیون پزشکی  در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر دوره آموزشی به چه صورت هست من میخوام آموزش ببینم