سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران عنوان کرد؛

جشن دخترانه به مناسبت دهه کرامت در مسجدجمکران برگزار شد

جشن دختران جمکرانی،ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت مسجدمقدس جمکران در روز میلادباسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛قاسم صبری،مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران،با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت مسجدمقدس جمکران،گفت:جشن دختران جمکرانی در روز میلادباسعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

وی بابیان اینکه ویژگی این دختران مجاورت و همسایگی با مسجد مقدس جمکران است،اضافه کرد:محدوده سنی این دختران ۹ تا ۱۸ سال بوده و برنامه‌هایی چون جنگ، مولودی خوانی و سخنرانی کارگاهی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است‌.

وی برنامه دخترانه را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مراسم ویژه فرزندان دختر خادمان و کارمندان مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی شده که با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی به میهمانان همراه  بود.

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه سخنرانی‌های کارگاهی با رویکرد تربیتی بوده و متفاوت از سایر سخنرانی‌هاست،عنوان کرد: این مهم سبب تقویت فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت الگوگیری از سیره اهل‌بیت(علیهم السلام) در میان دختران مذکور شد.

صبری با تأکید براینکه هدف از این برنامه ایجاد علقه میان دختران و حضرت معصومه(سلام الله علیها) است،یادآورشد: معصومیت این حضرت سبب می‌شود تا نوجوانان و جوانان با شناخت و همت بیشتری در مسیر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) قرار گرفته و بهتر برای ظهور آماده شوند.

انتهای پیام/ح

برگزاری جشن «دختر جمکرانی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.