سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸؛

مرگ ۲ فرانسوی در جشن قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸

جشن قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ هواداران تیم ملی فوتبال فرانسه، ۲ کشته و چندین مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آ. اس تیم ملی فوتبال فرانسه شب گذشته توانست در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال کرواسی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و برای دومین بار مقام قهرمانی جهان را ازآن خود کند. شب گذشته پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه هواداران این تیم برای برگزاری جشن قهرمانی به خیابان‌های شهر‌های مختلف فرانسه آمدند و در این حین بعضی از هواداران با ماموران پلیس درگیر شدند و در این درگیری‌ها 2 نفر کشته شده و چندین نفر هم مجروح شدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در شهر پاریس، ۳۳ جوان که در حال سرقت از یک مغازه بود دستگیر شدند.

در شهر لیون ۲۰ هزار فرنسوی در مکانی که برای تماشای فینال مسابقات تعبیه شده بود حضور پیدا کردند که بعد از پایان مسابقه گروهی از هواداران با پلیس این شهر درگیر شدند. نظیر چنین اتفاقی در شهر‌های دیگر فرانسه مثل مارسی هم رخ داد که در این درگیری‌ها ۲ نفر از نیرو‌های امنیتی مجروح شدند و ۱۰ جوان فرانسوی هم به دست پلیس بازداشت شدند.


بیشتر بخوانید:فرانسه ۴ - کرواسی ۲/خروس‌ها برای دومین بار فاتح جام جهانی شدند +فیلم


در نقاط دیگر فرانسه نظیر آژاکسیو و روئن هم این درگیری‌ها رخ داد. تلخ‌ترین اتفاقی در جشن قهرمانی فرانسوی‌ها رخ داد، مرگ مرد ۵۰ ساله در شهر آنسی بود که بعد از افتادن در کانال آب جانش را از دست داد. مورد دیگر هم در شهر سن‌فلیکس و در منطقه اویسه بود که یک مرد در حین رانندگی مشغول خوشحالی بود که کنترل خودروی خود را از دست داد و بر اثر برخورد شدید با یک درخت جان سپرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.