سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) راه نجات از دام‌های شیطان است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی گفت: اگر می‌خواهیم در این دنیای پر از مادیات و دام‌های ابلیس پیروز شویم باید در مسیر سیره مبارک اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ خدام حرم مطهر رضوی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این دیدار ضمن خیرمقدم به خدام حرم رضوی، اظهار داشت: ارتباط معنوی با اهل بیت علیهم السلام و تمسک و سیره ائمه اطهار (ع) مایه خیر و برکت و هدایت است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) از عوامل پیشرفت جامعه اسلامی است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم در این دنیای پر از مادیات و دام‌های ابلیس پیروز شویم باید در مسیر سیره مبارک اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم و همواره در زندگی از سیره ائمه استفاده کاربردی داشته باشیم.

وی بیان داشت: هر کسی که می‌خواهد به خداوند نزدیک شود و ارتباطش را با معبود بیش از پیش کند ابتدا باید عشق و علاقه خود را به اهل بیت علهیم السلام نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: مردم استان کردستان بار‌ها نشان داده اند که ارادات بسیار ویژه‌ای به اهل بیت علیهم السلام دارند که این برای این منطقه و دیار مایه فخر و مباهات است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: عصر کنونی، عصر مادیات و تشویق اذهان است، لذا تنها چیزی که می‌تواند انسان را از این گرداب نحجات دهد ارتباط با رسول خدا و خاندان مطرح ایشان می‌باشد.

انتهای پیام/ز

مردم کردستان ارادت خاصی به اهل بیت (ع) دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.