سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طحانی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بورس بین‌الملل مُسکنی موقت در مناطق آزاد

تحلیل گر بازار سرمایه گفت: راه اندازی بورس بین الملل در مناطق آزاد فرآیند واقعی و عملی نیست،چرا که بیشتر بصورت مُسکن موقت یا نمادین است.

مهدی طحانی تحلیل گر بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مزایای راه اندازی بورس بین الملل در مناطق آزاد اظهار کرد: راه اندازی بورس بین الملل فرآیند واقعی و عملی نیست چرا که بیشتر بصورت مُسکن موقت یا نمادین است.

وی، در ادامه از ارتباطات بین المللی مناسب با دیگر کشور‌ها خبر داد و گفت: بورس بین الملل زمانی می‌تواند شکل گیرد که روابط بین الملل و سیاسی مناسب با دیگر کشور‌ها شکل گرفته باشد.

طحانی، در ادامه شرایط معاملات و بخصوص مسائل ارزی را از دیگر مشکلات موجود در کشور برای راه اندازی این معاملات دانست و تصریح کرد: راه اندازی بورس بین الملل هم به نوعی ساز و کار با اقتصاد آزاد دارد و مسائل موجود در کشور مانع از راه اندازی این معاملات در بورس می‌شود.

تحلیل گر بازار سرمایه درپایان گفت:اتفاقات جدید رخ داده در بازار پولی و مالی جهان و همچنین محدودیت و سیاست‌های عمومی نباید مانع از وقوع جریانات کسب و کار نوین در بورس شود.

انتهای پیام/

مشکلات ارزی مانع از تحقق واقعی بورس بین الملل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.