سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین رویداد‌های ورزشی استان قزوین

اخبار ورزشی از کاراته، سپک تاکرا، تیراندازی باکمان، فوتبال، تکواندو و ووشو را در روز دوشنبه بیست و پنجم تیر در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های فراملی، آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرا در قزوین، حضور کماندار آبیکی در رقابت‌های جهانی، دعوت فوتبالیست‌های استان به اردوی تیم ملی امید، عنوان چهارمی تیم دختران استان در رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور و قهرمانی ووشوکار استان در رقابت‌های جهانی از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

قهرمانی بهمن عسگری و تیم ملی کاراته در آسیا

تیم مردان کاراته کشورمان که در ترکیب خود از بهمن عسگری ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با پنج برد متوالی و شکست عربستان سعودی در فینال بر سکوی اول قاره کهن ایستاد.

بازی فینال با برد یک بر صفر مهدی خدابخشی آغاز شد. در پیکار دوم، بهمن عسگری با حساب ۳ بر یک از سد حریفش گذشت. در مبارزه سوم صالح اباذری با برد ۵ بر ۲ اجازه نداد فینال به بازی چهارم و پنجم کشیده شود و بدین ترتیب کاراته کا‌های شایسته کشورمان مقتدرانه بر سکوی اول کومیته تیمی مردان ایستادند.

پیش از این نجید حسن نیا در منهای ۵۵ کیلوگرم به نشان طلا و علی اصغر آسیابری به نشان نقره منهای ۷۵ کیلوگرم دست یافته بودند، امیر رضا میرزایی هم در منهای ۶۷ کیلوگرم چهارم شده بود، این رقابت‌ها در اردن برگزار شد.

سومی تیم کاراته نوروزی قزوین در رقابت‌های ترکیه

در پایان رقابت‌های بین المللی کاراته در ترکیه، تیم آکادمی کاراته نوروزی از روستای ناصر آباد قزوین در اولین حضور برون مرزی توانست در بخش کومیته تیمی جوانان عنوان سوم را از آن خود کرد.

محمدرضا حسین پور، سهیل بابایی، امیرحسین زینلی، امیرحسین یارکه و امیرحسین کشتکار ترکیب تیم نماینده استان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دادند.

مجید نوروزی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

قزوین میزبان آخرین اردوی تیم ملی سپک تاکرا

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا از امروز در قزوین آغاز می‌شود و رامین رامندی و حمیدرضا گروه‌ای دو ملی پوش قزوینی حاضر در این اردو هستند.

این اردو از امروز تا ۵ مرداد به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود، تیم ملی سپک تاکرا خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ آماده می‌کند.

کماندار آبیکی راهی آلمان می‌شود

اسماعیل عبادی کماندار ملی پوش آبیکی در ترکیب تیم ملی کامپوند برای شرکت در مرحله چهارم جام جهانی امشب عازم برلین آلمان می‌شود.

مرحله چهارم جام جهانی آلمان از ۲۶ تیر در برلین آلمان برگزار می‌شود و تیم ملی تیروکمان ایران تنها در رشته کامپوند زنان و مردان حضور خواهد داشت.

عبادی هفته گذشته در رقابت‌های کاپ آسیا در سه بخش انفرادی، میکس و تیمی موفق به کسب نشان شده بود.

دعوت فوتبالیست‌های استان به اردوی تیم ملی امید

حمیدرضا طاهرخانی از تاکستان و سید محمد خرم الحسینی از الوند به مرحله جدید اردوی تیم ملی امید برای شرکت در بازی‌های آسیایی دعوت شدند.

اردوی ملی پوشان از ۳۰ تیر در تهران آغاز و ملی پوشان ۳ مرداد تهران را به مقصد عراق ترک می‌کنند. تیم ملی روز ۷ مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز ۱۱ مرداد ماه وارد اردو می‌شود.

تکواندو کاران نونهالان دختر استان چهارم کشور شدند

در پایان رقابت‌های تکواندو نونهالان قهرمانی کشور، تیم استان با کسب پنج مدال رنگارنگ عنوان چهارمی را کسب کرد.

در این رقابت‌ها ساناز سیمیاری قهرمان شد، ناز آفرین آذربایجانی نایب قهرمان شد و مریم فتحی زاده، فاطمه رحمانی و یاسمن شکرالهی به نشان برنز دست یافتند.

این رقابت‌ها در قم برگزار شد.

ووشوکار قزوینی قهرمان جوانان جهان شد

در پایان هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان، محمدمهدی رضایی ملی پوش قزوینی در مبارزه نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم ساندای نوجوانان با غلبه بر سانداکاری از اندونزی، قهرمان شد.

این رقابت‌ها با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.