سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنایه کلینتون به ترامپ در آستانه دیدار با پوتین: می‌دانی برای کدام تیم بازی می‌کنی؟

هیلاری کلینتون در آستانه دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، توئیتی کنایه‌آمیز خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و وزیر امور خارجه اسبق این کشور، با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود، ضمن اشاره به بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  که قرار است ساعات آینده با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار کند،کنایه زد.

کلینتون در این پیام توئیتری که پس از پیروزی 4 بر 2 فرانسه مقابل کرواسی در بازی های جام جهانی فوتبال منتشر شد، نوشت: «جام جهانی بزرگ. سوال از رئیس جمهور ترامپ هنگام دیدار با پوتین: می دانی برای کدام تیم بازی می کنی؟

به نظر می رسد این پیام توئیتری کلینتون در واکنش به توئیت ترامپ که پیش از این دولت اوباما را برای اتهام زنی به 12 افسر اطلاعاتی روس در خصوص دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا محکوم کرده بود، منتشر شده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز پس از پایان بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه به ولادیمیر پوتین برای میزبانی «واقعا عالی» مسابقات تبریک گفت و در پیامی ضمن تبریک بابت پیروزی فرانسه نوشت: تبریک به فرانسه که فوتبال فوق العاده ای بازی کرد و کاپ جام جهانی 2018 را به دست آورد. به علاوه، تبریک به رئیس جمهور پوتین و روسیه برای برگزاری «واقعا عالی» رقابت های جام جهانی- یکی از بهترین ها تاکنون!

ترامپ این پیام تبریک را در آستانه سفر به هلسینکی، پایتخت فنلاند منتشر کرد. وی قرار است طی ساعات آینده با همتای روس خود دیدار کند.

انتهای پیام/

کنایه توئیتری هیلاری کلینتون به ترامپ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.