سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب مدیرکل جدید امور بانوان استانداری کرمانشاه

مراسم معارفه مدیرکل جدید امور بانوان استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از تلاش هایی که همواره داشته ایم این بوده که از ظرفیت های بانوان شایسته و توانمند در مراکز تصمیم گیری استفاده کنیم.

وی گفت : در استانداری نیز با توجه به تغییر چارت فرمانداری ها پیشنهاد دادیم از ظرفیت بانوان استفاده شود که مورد استقبال استاندار قرار گرفت و ایشان به فرمانداران تاکید داشتند که از پتانسیل بانوان در معاونتهای خود استفاده کنند.

الهی تبار افزود : نیمی از ظرفیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و مطالباتی هم وجود دارد که با توجه به بینش و نگرش مردسالارانه جامعه ، دفتر امور بانوان استانداری نقش اساسی در فرهنگ سازی و تغییر نگرش نسبت به مدیریت بانوان و همچنین کمک به کارگیری بانوان در دستگاه های مختلف می تواند ایفا کند.

وی از خدمات و تلاش‌های آذر خسروی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری قدردانی کرد و سعیده فهیم را به عنوان مدیرکل جدید دفتر بانوان استانداری معرفی کرد همچنین پریسا محمدی معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه را به عنوان مشاور فرهنگی خود منصوب کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

چند انتصاب جدید در استانداری کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.