سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه متوازن رشته‌ها از طریق کنترل و نظارت کارشناسانه هدایت تحصیلی در دستور کار قرار دارد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی برای توسعه متوازن رشته‌ها از طریق کنترل و نظارت کارشناسانه هدایت تحصیلی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مهین منافی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، ایجاد همدلی ونشاط در کارشناسان معاونت از طریق راهبرد‌های مدیریت روابط انسانی را الویت خود عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای توسعه متوازن رشته‌ها از طریق کنترل و نظارت کارشناسانه هدایت تحصیلی و دادن اطلاعات صحیح به اولیاء ودانش اموزان با همکاری تنگاتنگ متوسطه اول و دوم در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برنامه ریزی برای استقرار بدون مانع پایه دوازدهم و تمهید مقدمات آن برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز پیگیری خواهد شد.

بگفته معاون آموزش متوسطه استان، گزینش وجذب کارشناسان ومدیران زبده ودلسوز جهت پیشبرد برنامه‌های آموزش متوسطه و تقویت کارشناسان ومدیران با تجربه موجود امری ضروریست.

منافی گفت: ارتقاء پوشش تحصیلی از طریق تقویت مراکز شبانه روزی و نمونه دولتی در مناطق نیمه برخوردار ومحروم پیگیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: باید مقدمات برای جذب دانش اموزان عشایر وکوچ رو از طریق تقویت مراکز شبانه روزی وپوشش دادن آن‌ها برای امتحانات در فصل کوچ برای ممانعت از بازماندن از تحصیل این فراگیران فراهم شود.

منافی بر تغییر در شیوه اداره کرد مراکز استعداد‌های درخشان جهت ارتقاء رتبه استان در کنکور و ورود به مراکز اموزش عالی وارتقاء کیفیت آموزشی در این مدارس تاکید کرد.

این مقام مسئول، ایجاد هماهنگی وارتباط تنگاتنگ بین گروه‌های درسی و آموزش متوسطه اول، نظری، فنی و مهارتی جهت پیشبرد اهداف اموزشی وزارتی و بومی امری کلیدی عنوان کرد و افزود: نظارت بر اجرای کلاس‌های معکوس با توجه به رویکرد جدید کتاب‌های نونگاشت جهت تحول در یادگیری وکیفیت بخشی به آموزش نیز راهگشا خواهد بود.

به گفته منافی، کیفیت بخشی به آموزش از طریق تقویت معلمان پژوهنده، اجرای طرح درس پژوهی، احیاء جلسات قطبی آموزشی و تقویت طرح مدیریت تعالی مدارس و نهادینه کردن آن در مدارساز دیگر برنامه‌های اولویت دار معاونت متوسطه استان خواهد بود.

انتهای پیام/م

ارتقاء پوشش تحصیلی از طریق تقویت مراکز شبانه روزی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.