سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار ستاد نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان درفارس/ معرفی متخلفین درخصوص ثبت نام دانش آموزان به هیات رسیدگی تخلفات اداری

متخلفان ثبت نام دانش آموزان، به هیات رسیدگی تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبد الرسول احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در جمع اعضای ستاد استانی نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان گفت: لازم است مدیران و مسئولان اداره‌های آموزش و پرورش استان با نظارت فعال و هوشمندانه از هر گونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش آموزان می‌شود و بدبینی، سوظن و بی‌اعتمادی مردم به نظام آموزشی را ایجاد و یا گسترش می‌دهد، جلوگیری کنند.

وی، از اعضای این ستاد خواست تا با راه اندازی و تقویت تیم‌های بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس برروند ثبت نام در مدارس نظارت کنند.

احمدی افزود: لازم است با متخلفان از قوانین، آیین نامه‌ها و مقررات، برخورد لازم صورت گیرد و متخلفان به هیات رسیدگی تخلفات اداری معرفی شوند.

وی همچنین درخصوص مکانیزم‌های مختلف درخصوص ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت:درست است که ثبت نام برمبنای طرح آدرس و محل جغرافیایی سکونت دانش آموز دارای نواقصی است، ولی هم اکنون و با شرایط موجود چاره‌ای جز انتخاب این روش نیست.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش فارس بررعایت اخلاق و قانون مداری توسط مدیران مدارس دراین زمینه تاکید کرد و گفت: از اولیای دانش آموزان هم خواهانیم تقاضا‌های غیر منطقی وخارج از قانون نداشته باشند.

احمدی همچنین خواستار رسیدگی شفاف به اسناد مالی مدارس شد و گفت: باید گردش مالی مدارس شفاف باشد تا مردم اعتماد بیشتری به مجموعه آموزش وپرورش داشته باشند.
انتهای پیام/ر

نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.