سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی با سیره ائمه اطهار(ع)

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی مناسب برای آشنایی با زندگی و سیره ائمه اطهار(ع) و امام رضا(ع) دانست.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی، امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان داشت: در آستانه آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور، فرصت بسیار مفیدی برای شیفتگان اهل بیت (ع) و علاقمندان به مطالعه در زمینه زندگی و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و علی الخصوص امام رضا (ع) بوجود آمده است و انتظار می رود مردم این فرصت را غنیمت بشمارند و در این مسابقه شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند، تصریح کرد: در عصر حاضر که فضای مجازی رقیبی جدی برای کتاب محسوب می شود می توان با ترغیب و تشویق مردم و بخصوص نسل جوان از طریق مسابقات کتابخوانی این مهم را ترویج داد.

حجت الاسلام غبیشاوی اذعان داشت: مطالعه سیره اهل بیت(ع) در قالب مسابقات کتابخوانی امری ارزشمند است و مطالعه زندگی و سیره امام رضا(ع) و احادیث گهربارشان، کمک بزرگی برای شناخت و به معرفت رسیدن درباره این امام بزرگوار می نماید.

انتهای پیام/گ

آشنایی با زندگی ائمه در جشنواره رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.