سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در بوشهر

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان در کشور گفت: از این اعتبار تاکنون ۳۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های تامین اجتماعی بوشهر با تاکید بر نقش مهم این سازمان حمایتی و بیمه‌ای در رفاه و آسایش افراد تحت پوشش اظهار داشت: تامین اجتماعی در توانمند سازی، رفاه و آسایش افراد تحت حمایت تلاش‌های قابل توجهی دارد که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با تاکید بر اتحاد و انسجام برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن گفت: آمریکا در جنگ اقتصادی با ایران اتاق جنگ در خزانه‌داری تشکیل داده که برای مقابله با این تهاجم، اتحاد و انسجام همگان امری مهم و ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال زایی در شهر‌ها و روستا‌های استان بیان کرد: سال گذشته پرداخت تسهیلات اعتباری برای واحد‌های صنعتی و تولیدی استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت و ۱۴۵ واحد مشمول دریافت این تسهیلات شدند.

وی از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان خبرداد و بیان کرد: از ۱.۵ میلیارد دلار مصوب برای اشتغال روستائیان در کشور تاکنون ۳۵ میلیارد تومان آن برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان پرداخت شده است.

زرین فر گفت: علاوه بر این، ۳۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات فراگیر برای اشتغال روستایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

تصویب ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان در کشور

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.