سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 365 راهنمای گردشگر خارجی مجوز دار در خراسان رضوی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: 365 راهنمای گردشگر خارجی مجوز دار، کار راهنمایی گردشگران خارجی را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد رحیم نوروزیان، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی در جلسه ستاد، ارتقای امنیت گردشگران خارجی افزود:سالانه حدود 8 میلیون تردد خارجی در خراسان رضوی ثبت می شود که برای بهبود شرایط و رفع برخی از مشکلات هماهنگی جدی تری باید صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد:دستورالعمل ارتقای گردشگران خارجی بر مبنای کار است و ایجاد فضای امن با رفع محدودیت‌های احتمالی از وظایف ستاد می‌باشد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به چالش‌های گردشگران خارجی گفت: فعالیت واسطه‌ها و دلالان در حوزه‌ی توریست درمانی و عدم استفاده کامل در ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهمترین چالش‌های این حوزه است.

نوروزیان افزود:تخصصی شدن ورود گردشگر از کشور‌های مختلف با تصدی، آژانس‌های تخصصی مجوز دار، ارتقای امنیت این گردشگران میتواند به افزایش ورود گردشگران خارجی کمک کند.
 
وی تصریح کرد:باید با تخلفات و جرایم احتمالی گردشگران خارجی با رعایت ملاحظات و دستور العمل‌ها به طور جدی رسیدگی و برخورد شود.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

سالانه حدود 8میلیون تردد خارجی در خراسان رضوی ثبت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.