سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معافیت فرزند خانوارهای مددجو از سربازی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۱۳۵ فرزند خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در سه ماهه نخست سال ۹۷ از تسهیلات معافیت، انتقال و کاهش تعرفه سربازی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۱۳۵ فرزند خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در سه ماهه نخست سال ۹۷ از تسهیلات معافیت، انتقال و کاهش تعرفه سربازی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه ۲۱ نفر از این مددجویان از خدمت سربازی معاف شده اند، عنوان کرد: بر اساس قانون یکی از پسران زنان سرپرست خانوار و تنها فرزند پسر خانوارهای مددجویی که دارای سه خواهر باشد از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

رحمتی پور ادامه داد: همچنین از ابتدا تا پایان خرداد ماه سال جاری ۱۱۲ مددجو کرمانشاهی به نزدیکترین یگان خدمتی محل سکونت و دو نفر نیز از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت برخوردار شده اند.
 
کیومرث رحمتی پور با اشاره به اینکه تسهیلات این نهاد طی تفاهم نامه های منعقد شده بین کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه به مددجویان مشمول سربازی ارائه می شود، تاکید کرد: هدف از ارائه تسهیلات سربازی به فرزندان پسر خانوارهای مددجو توانمندی اقتصادی این خانوارها است.
 رحمتی پور بیان کرد: فرزندان برخوردار از معافیت، کاهش تعرفه و انتقال محل خدمت می توانند از تسهیلات اشتغال این نهاد نیز برای ایجاد فرصت های شغلی و درآمدزایی پایدار بهره مند شوند.
 
انتهای پیام/ز
 

برخورداری 135 فرزند مددجو از تسهیلات معافیت، انتقال و کاهش تعرفه سربازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.