سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۲ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان درطرح هجرت سه

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۲ هزار دانش آموز این استان تابستان سالجاری در طرح هجرت سه مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا طاهری نسب  رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سالانه با همکاری بسیج سازندگی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان این طرح در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان وغنی سازی اوقات فراغت آنان در فصل تابستان ذکر کرد.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امسال طرح هجرت سه از اوایل تیر تا پایان مرداد ماه در بیش از ۲۰۰ مدرسه این استان درحال اجراست.

طاهری نسب از موفقیت فرهنگیان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان در طرح پرسش مهر خبر داد و افزود: در این طرح ۲۸ هزار و ۱۹۸ نفر رشته در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که بعد از داوری ۱۴ هزار و ۹۶۲ نفر رشته به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: برگزیده‌های مرحله استانی طرح پرسش مهر سیستان و بلوچستان نیز به مرحله کشوری راه یافتند که در نهایت حمیدرضا کیخوا رتبه سوم فیلم کوتاه، محسن شیرزایی رتبه سوم فیلم و ناصر نخزی مقدم رتبه دوم داستان کوتاه را کسب کردند.

انتهای پیام/ع

طرح هجرت 3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.