سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ع)؛

دانش آموزان دختران ناحیه یک سنندج تجلیل شدند

دانش آموزان دختر دارای رتبه‌های برتر کشوری در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری وفرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ع) وروز ملی دختر با حضور جمعی از مسئولان اموزشی و اجرایی مدارس و اولیای دانش اموزان از دختر از دختران برتر اموزش و پرورش ناحیه یک در زمینه مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری و علمی که دارای رتبه‌های برتر کشوری بودند تجلیل شد.
حسینی رییس اموزش و پرورش ناحیه یک استان کردستان در این مراسم که در آمفی تئاتر کانون امام خمینی سنندج برگزارشد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه و روز ملی دخترگفت: در جوامع توسعه یافته تا زمانی که حرمت زن و دختر تعریف نگردد ان جامعه توسعه نمی‌یابد.
وی در ادامه وجود دختر در خانواده را موجب تلطیف فضای خانواده عنوان کرد و گفت:زنان به عنوان محور توسعه در جوامع پیشرفته بخش انکار ناشدنی از جامعه هستند که باید نقش ان‌ها در جامعه فعلی حفظ شود.
وی در پایان گفت:بیشترین رتبه‌های برتر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی استان در سال جاری مربوط به دانش آموزان دختر بوده است.
انتهای پیام/م

تجلیل دانش آموزان دختران ناحیه یک سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.