سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشنده پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی دستگیر شد

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد یک کانال تلگرامی اقدام به فروش پوستی حیوانات وحشی می کرد، خبر داد. 

سرهنگ  علی کریمی رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: کارشناسان پلیس فتا در رصد فضای مجازی با یک کانال تلگرامی که اقدام به فروش پوست حیوانات وحشی می‌کرد، مواجه شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی این کانال تلگرامی و محرض شدن فعالیت غیرقانونی آنها، تلاش برای شناسایی مدیر یا مدیران کانال به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کریمی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات گسترده با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ کریمی  بیان کرد: پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی در منزلش اقدام شد.

رییس پلیس فتا کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از منزل متهم، تعدادی کلاه پوست سنجاب و گورکن و شال گردن پوست گربه جنگلی و سمور و روباه کشف شد.

وی بیان کرد: فروش پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی که شکار آن ها ممنوع است جرم است و پلیس فتا با چنین افرادی قاطعانه برخورد می کند.

انتهای  پیام/ز

فروش پوست حیوانات وحشی در فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.