سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودزاده: ذوب آهن و سپیدرود تنها تیم‌هایی هستند که برای ثبت قرارداد بازیکنشان اقدام کرده اند

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: ذوب آهن برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش اقدام کرده و سپیدورد هم مدارک برخی بازیکنان قدیمی اش را برای ثبت قرارداد تحویل داده است.

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعداد تیم های دارای مجوز ثبت قرارداد بازیکنان بیان کرد: کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنها به پنج باشگاه ذوب آهن اصفهان، سایپا و پیکان تهران، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مجوز داده است که در این میان تنها باشگاه ذوب آهن برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش اقدام کرده است. سپیدورد هم مدارک برخی بازیکنان قدیمی خود را برای ثبت قرارداد آنها تحویل داده است.

او ادامه داد: تیم های بدهکاری که از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی مجوز نگرفته اند تا زمان دریافت این مجوز نمی توانند قراردادهای خود را ثبت کنند. البته آنها برای ثبت قرارداد بازیکنان قبلی خود مشکلی ندارند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درمورد آخرین فرصت باشگاه های بدهکار برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید اظهار داشت: امیدوارم آنها هرچه سریع تر مدارک تسویه بدهی های خود را ارائه کرده و از این طریق مجوز لازم برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را دریافت کنند. یادم می آید فصل گذشته نمایندگان بسیاری از تیم ها در روز آغاز لیگ برتر، بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در رفت و آمد بودند تا با دریافت مجوز بتوانند کارت بازی بازیکنانشان را دریافت گنند. امیدوارم در فصل جدید شاهد تکرار چنین موضوعی نباشیم. البته طبیعی است باشگاه های بدهکار تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود زمان دارند.


بیشتر بخوانید:

محمودزاده: از صیادمنش شکایتی به دست ما نرسیده/ ترابی بازیکن سایپا است

محمودزاده: باشگاه‌ها می‌توانند ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال به فهرست نفرات بزرگسال خود اضافه کنند


انتهای پیام/

اظهارات فریبرز محمود زاده درباره نقل و انتقالات باشگاه ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.