سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگندگی تیم فوتبال کرواسی،عامل اصلی راهیابی این تیم به فینال

کارشناس فوتبال با اشاره به بازی های جنگنده و با انگیزه تیم فوتبال کرواسی گفت:این تیم شانس نخست قهرمانی جام جهانی 2018 است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رضا تاج با اشاره به بازی کرواسی ورسیدن به مرحله نهایی برای اولین بار اظهار کرد:این تیم با بازیکن‌های نخبه خود نشان داد،فوتبال فقط در تیم‌های آرژانتین،برزیل یا آلمان خلاصه نمی شود.

کارشناس فوتبال در موردشعاراین تیم افزود:این تیم عقیده به بازی و تلاش تا آخرین دقایق است تا پیروزی حاصل شود.

وی با اشاره به حضور تیم فرانسه در مرحله پایانی بیان کرد:فرانسه یکی از گزینه های پیش بینی شده در مرحله نهایی بود و از بازی خوب وخط دفاعی این تیم نباید بگذریم.

تاج با اشاره به دست یافتن تیم بلژیک به رتبه سوم،عنوان کرد:این تیم لیاقت قهرمانی را داشت اما جذابیت فوتبال به این است که شرایط مختلفی را رقم می زند.

کارشناس فوتبال با اشاره به نکات آموزنده فوتبال امشب به خصوص حرکات تکنیکی و تاکتیکی مربیان هر دو تیم،گفت:با توجه به شرایط و سخت کوشی تیم کرواسی وخط حمله و هافبک خوب پیش بینی من قهرمانی این تیم است.

وی افزود:کرواسی با انگیزه ی بالا و عبور از تیم های مختلف،توانسته تا این مرحله برسد و در این بازی احقاق حق کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:جام جهانی جهانی 2018،بهترین فرصت برای بهره گیری مربیان داخلی و افزایش دانش آن هاست؛تماشای بازی هایی در این سطح می تواند موجب افزایش تجربه وآگاهی مربیان داخلی بشود.

انتهای پیام / س

اظهار نظر کارشناس فوتبال اصفهان درباره بازی کرواسی و فرانسه

 

 

اسی

برچسب ها: جام جهانی ، فیفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.