سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار به فعالان و بهره برداران دریای خزر

هرگونه فعالیت دریایی در مازندران از بامداد فردا دوشنبه تا ظهرسه شنبه ۲۶ تیر ممنوع اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‎های پیش‏‏ ‏‎یابی هواشناسی و خروجی مدل‌های عددی جوّی و دریایی با توجه به نزدیک شدن موج ناپایدار درتراز میانی جو به منطقه دریای خزر، از بامداد دوشنبه ۲۵ تیر به تدریج شاهد وزش باد از سمت غرب خواهیم بود که با گذشت زمان بر شدت آن افزوده خواهد شد.

وی افزود: به طوری که وزش باد نسبتاً شدید غربی بر پهنه خزر جنوبی در صبح دوشنبه دور از انتظار نیست و پیامد آن دریا مواج خواهد شد

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: دراین مدت بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک ساحل و دور از ساحل تا ۱۳ متر بر ثانیه (۴۷ کیلومتر بر ساعت) پیش‎بینی می‎شود.

اسدی افزود: بیشینه ارتفاع موج در نزدیک سواحل و دور از ساحل استان تا از ۱.۵ تا ۲.۰ متر پیش بینی می‌شود.

وی گفت: به تمام فعالان و و طرح‎های سالم‎سازی دریای خزر توصیه می‌شود از صبح دوشنبه ۲۵ تیر تمهیدات و اقدامات لازم برای جلوگیری هموطنان در دریا جلوگیری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: صیادان کیلکا با توجه به نامساعد بودن دریا و وزش باد از بامداد دوشنبه تا ظهر سه شنبه ۲۶ تیر شرایط برای صید کیلکا مناسب نیست.

انتهای پیام /ر

شنای در ساحل مازندران ممنوع شد

برچسب ها: آب و هوا ، وضعیت جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.