سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وثوق احمدی: باشگاه های بدهکار تنها حق ثبت قرارداد بازیکنان قبلی خود را دارند

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: تنها 5 باشگاه حق ثبت قرارداد بازیکنانشان را دارند و بدهکاران تنها می توانند قرارداد بازیکنان قبلی خود را ثبت کنند.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره محرومیت باشگاه های بدهکار ایرانی از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: براساس قوانین بازی جوانمردانه مالی باشگاه های بدهکار از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند. به همین دلیل ما هم سخت گیری های لازم را برای ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان انجام می دهیم تا باشگاه ها با قوانین تطبیق یابند.

او ادامه داد: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید اخیر خود از باشگاه های ایرانی اعلام کردند باید بدهی آنها تسویه و در این مورد شفاف سازی شود. باشگاه ها باید تا 9 تیر پرونده بدهی های خود را در کمیته تعیین وضعیت پیگیری کرده و این پرونده ها را تعیین تکلیف می کردند اما تا 9 شهوریور برای تسویه این بدهی ها یا اقساطی کردن آنها زمان دارند. در کل تا آن زمان باشگاه ها باید مدارک مربوط به تسویه بدهی های خود را به AFC تحویل دهند.

وثوق احمدی درمورد باشگاه های دارای مجوز ثبت قرارداد اظهار داشت: سایپا، پیکان، صنعت نفت، فولاد خوزستان و ذوب آهن در حال حاضر این مجوز را در اختیار داشته و مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارند. البته سایر باشگاه ها به دلیل بدهکاری تنها می توانند قرارداد بازیکنان قدیمی خود را به ثبت برسانند. برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید هم باید به میزان مبلغ قرارداد آن بازیکنان، بدهی های خود را تسویه و 20 درصد بدهی شان را پرداخت کنند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره بحث تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با علی دایی اظهار داشت: کمیته تعیین وضعیت درمورد این پرونده صلاحیتی ندارد اما فکر می کنم با توجه به احکام کمیته انضباطی و کمیته استیناف، طرفین پرونده برای بستن آن به راهکار رسیده اند.


بیشتر بخوانید:

وثوق احمدی: باید از مقررات جدید نقل وانتقالات به درستی استفاده شود

وثوق احمدی: باشگاه پرسپولیس بابت شکایت گابریل محکوم شده است/ خطر کسر امتیاز سرخپوشان را تهدید می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره باشگاه های بدهکار

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.