سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشن‌های دهه کرامت در گیلان

جشن‌های دهه کرامت با شعار "خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (علیهم السلام) " از امروز آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان گفت: جشن‌های دهه کرامت با شعار "خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (علیهم السلام) " از امروز یکشنبه (۲۴ تیر) همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا چهارشنبه (۳ مرداد ماه) مصادف با سالروز ولادت امام رضا (ع) برپا می‌شود.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه کرامت افزود: این برنامه‌ها با محوریت مساجد و اماکن مذهبی و رعایت شأن این اماکن برگزار می‌شود تا نشاط اجتماعی را در کنار سادگی و صداقت به جامعه بازگرداند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای ترویج معارف اهل بیت (ع) در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: معارف اهل بیت (ع) به ویژه سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باید در این دهه در جامعه تبیین شود.

وحدتی پور برگزاری جلسات وعظ و سخنرانی در شأن و منزلت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، محفل انس با قرآن، دوخت رایگان چادر و مقنعه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از برنامه‌های اجرایی در این ایام اعلام کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌ای به حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع زندگی نامه این بزرگواران از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه کرامت است.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد و اماکن مذهبی گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.