سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران:

درصدی از مدیریت شهری به دختران واگذار شود

صدراعظم نوری با بیان اینکه دختران برای بروز شایستگی خود نیاز به توجه برنامه ریزان دارند، گفت: از شهردار تهران می‌خواهم درصدی از مدیریت شهر را به آنان واگذار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران برای مردم ما موجب خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران منشأ عشق و محبت هستند، تصریح کرد: نیمی از جامعه ما را دختران تشکیل می‌دهند و امروز بیش از هر زمان آن‌ها نیازمند دیده شدن هستند.

صدراعظم نوری افزود: ما مفتخریم که از دختران تحصیلکرده در عرصه‌های علمی، ورزشی و سیاسی برخورداریم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دختران برای بروز شایستگی خود نیاز به توجه برنامه ریزان دارند، گفت: نوک برخی تهدایدات دختران جوان را نشانه گرفته و رفتارهای برخی رسانه‌ها در پویایی دختران اثر منفی می‌گذارد.

وی تصریح کرد: از شهردار تهران می‌خواهم از دختران حمایت و امکانات رشد آن‌ها را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم کند و در پارک‌ها، فضاهای مناسب و امنی را برای آ‌ن‌ها ایجاد و درصدی از مدیریت شهری را به آنان واگذار کند.

انتهای پیام/

لزوم بکارگیری زنان و دختران جوان در سیستم مدیریت شهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.