سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد؛

ضرورت توجه به دختران در معرض آسیب در جامعه امروز

مسعودی فرید بر ضرورت توجه به دختران، به ویژه دختران در معرض آسیب در جامعه امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در جشنواره دختران؛ حمایت‌های روانی-اجتماعی، توسعه پایدار که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه امروز باید نسبت به توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و به ویژه دختران برنامه ریزی کرد و اقداماتی را در این خصوص در دستور کار دستگاه‌ها قرار داد.

مسعودی فرید تصریح کرد: دختران در معرض آسیب، از جمله گروه‌هایی هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند و سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی سلامت اجتماعی، موضوع توانمندسازی این افراد را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: برای تحقق مفهوم توسعه جامعه باید برای سرزندگی و شادابی دختران و زنان و توانمندسازی آن ها تلاش کرد و این امر مستلزم همکاری دستگاه ها با یکدیگر است.

مسعودی فرید تاکید کرد: همه دختران جامعه ارزشمند هستند و اعتقاد ما این است که وجود حتی یک دختر بازمانده از تحصیل برای بهزیستی به مثابه یک فرصت از دست رفته است و باید برای بازگشت به تحصیل و توانمندی وی تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: دخترانی که در دهک های پایین جامعه قرار دارند و در مناطق کمتر توسعه یافته کشور زندگی می‌کنند و دسترسی آن ها به منابع محدود است، مورد توجه ویژه بهزیستی قرار دارند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: دختران دارای معلولیت نیز مورد توجه واحد توانبخشی سازمان بهزیستی کشور هستند و برای توانمندسازی آن ها بسته های حمایتی ویژه ای را طراحی و ارائه کرده ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.